Gydymo raumenų ir sąnarių skausmas

Neaktyvi liga konstatuojama, kai vaikui simptomai nepasireiškia keletą mėnesių. Toks judesys sukelia ūminį raiščio ar raumens pažeidimą arba neadekvatų raumens spazmą, kuris sutrikdo vietinę arterinę ir veninę kraujotaką, dėl to sutrinka ir judėjimo sistemos elementų veikla. Kartais žmonės nori verkti, kai to nenori ir svarbu pažymėti, kad taip nėra. Migrena - dažniausias, daugelį žmonių visame pasaulyje kamuojantis galvos skausmas.

Etiologija Sąnarių skausmų diferencinė diagnostika sudėtinga, nes šią patologiją gali sukelti labai daug priežasčių: įvairios kilmės uždegimai, ortopedinės-traumatologinės problemos, gerybiniai ar piktybiniai navikai, kraujotakos, sisteminės, degeneracinės ligos, metaboliniai susirgimai.

gydymo raumenų ir sąnarių skausmas

Diagnostika Kruopšti anamnezė ir ištyrimas padeda nustatyti skausmo kilmę. Reikia išsiaiškinti galimą skausmų priežastį, pobūdį, trukmę, lokalizaciją, ryšį su funkcija ir kitus simptomus karščiavimas, patinimas, odos pakitimai, svorio kritimas, miego sutrikimai ir pan.

Desktop menu bottom

Svarbūs gyvenimo anamnezės momentai, galintys turėti įtakos diagnostikai, yra šie: persirgtos ligos, ypač infekcinės pvz. Reikia įvertinti viso judamojo aparato būklę ar nėra patinimo, deformacijų, artrito požymių, skausmingų vietų palpuojant ir funkcijos sutrikimus.

gydymo raumenų ir sąnarių skausmas

Taip pat reikia įvertinti skaudamų sąnarių skaičių, tikslią skausmo lokalizaciją, stiprumą bei lydinčius simptomus. Bendrosios apžiūros būdu įvertinama: tam tikrų sąnarių skausmas vaikštant; pacientui patogiausia padėtis; stebima, kaip žmogus sėda, stoja, atlieka įprastą kasdieninę veiklą.

Specialiosios apžiūros būdu tiriama:.