Gydymas sąnarių lr, Kelio sąnario artritas

Tai viena iš seniausiai žinomų ligų, aprašyta dar Hipokrato. Kiti vaistai ir Otezla Jeigu vartojate ar neseniai vartojote kitų vaistų arba dėl to nesate tikri, apie tai pasakykite gydytojui arba vaistininkui. Draudžiama daryti pratimus sulenktais keliais, pritūpimus.

Klubo sąnario keitimo operacija yra skirta pakeisti pažeistą ir skausmingą sąnarį.

gydymas sąnarių lr

Klubo sąnario endoprotezavimo operacija atliekama, kai nechirurginis gydymas nepadeda pagerinti sąnario funkcijos ir nesumažina skausmo. Kodėl pooperacinė reabilitacija po klubo sąnario keitimo operacijos yra labai svarbi? Jeigu Jums reikia atlikti klubo sąnario keitimo operaciją, po operacijos reabilitacija yra svarbiausia gydymo etapas, kurios metu bus gauti geriausi gydymo rezultatai po buvusios chirurginės operacijos.

gydymas sąnarių lr

Reabilitacija po klubo sąnario keitimo operacijos prasideda iš karto, ir apima visą kompleksą fizikinių faktorių pratimu, vaikščiojimo įgūdžių lavinimą su pagalbinėmis priemonėmis.

Jūs išmoksite pratimų kompleksą padedantį sumažinti skausmą, gydymas sąnarių lr kokių principų po operacijos reikia laiktyis pvz. Ką reikia atlikti išvykus iš ligoninės?

Vyteniui Povilui Andriukaičiui - 70!

Išsisrašius iš ligoninės pagrindinis dėmesys yra skiriamas reabilitacijai, jos metu yra didinama aplink klubą esančių raumenų jėga, gerinama endoprotezuoto sąnario judesių amplitudė.

Tai turėtų būti pradedama praėjus dienų po operacijos.

gydymas sąnarių lr

Kineziterapeuto individualiai parinkti pratimai turėtų pagerinti raumenų jėga. Pratimų programą taip pat turėtų sudaryti pusiausvyros lavinimo ir ištvermę didinantys pratimai.

ŽIV sukelia AIDS — įgytą akvizitinį imunodeficito sindromą, pasireiškiantį įvairiomis oportunistinėmis infekcijomis, navikais ir kitomis ligomis. ŽIV patekęs į žmogaus organizmą naikina baltuosius kraujo kūnelius T-limfocitusimuninėje sistemoje kontroliuojančius infekcijas. ŽIV infekcijai progresuojant imuninė sistema palaipsniui silpsta ir organizmas tampa nepajėgus apsiginti nuo infekcijų ar ligų.

Kada bus galima pilnai atlikti įprastinę kasdienę veiklą įprastai? Jūs galite pradėti vairuoti po 6 savaičių, plaukti ar atlikti pratimus vandenyje, tik tuomet kada užgijusi žaizda, o grįžti į darbą į darbą po savaičių atsižvelgiant į Jūsų funkcinę būklę. Reabilitacijos progresas priklauso nuo sąnario keitimo tipo ir specifinių pooperacinių reabilitacijos programų.